Helgen som va... typ den 3-4 feb

På promenad
På Brötjärna sjön

I helgen som va var vi upp till morfar och Marianne. Det var så kanon fint väder när vi kom upp, så vi tog en oss en promenad till sjön, morfar,Jonas, Lena och Noomi var med också..

Morbror JonasAmanda och Josefin på bobbin

När vi kom in så åt vi så vi höll på att spricka ( ialla fall jag :)) Marianne gör jätte god mat... Barnen åt också bra..de var så trötta så till och med Amanda sa att hon var trött och ville gå och lägga sig redan vid 18,30...


Jag trodde att jag hade publicerat detta inlägg för ca 1 vecka sedan... men det hade jag tydligen inte...så jag kommer inte i håg vad jag tänkte skriva mera :)

Ja ja, några bilder i alla fall...




Hej svejs   //Marita

Kommentarer
Postat av: morfar

Ja det var en solig dag

2007-02-14 @ 06:20:02
Postat av: Moster Ida & Axel

Hej sötisar!
Det var så kul att se er förra veckan, saknar er nu... Hoppas ni inte växt lika mycket till nästa gång vi ses..
Puss & kram!

Postat av: Kusin Noomi

Hej kusiner!!
Nu har jag hittat er blogg! :)
Var ett tag sen nu! Drygt en vecka sen iofs men det känns som längre!
Hoppas ni alla mår bra!!
JÄTTE-KRAAAAM!!

2007-02-19 @ 15:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback